Rezerviraj

FAQ - Pogosta vprašanja in odgovori


Pogoji prijave v hotel skladno s trenutnimi pogoji

Ali je cena enaka, če rezerviram online preko spletnih strani Adria Ankaran ali rezerviram v oddelku rezervacij?

Kako lahko garantiram rezervacijo?

S katerimi karticami lahko garantiram rezervacijo sobe?

Kako lahko odpovem rezervacijo?

Želim podariti darilni ali vrednostni bon za bivanje v Hotel&Resortu Adria Ankaran. Kako to lahko naredim?

Ali so posteljnina in brisače vključene v vseh sobah, apartmajih in mobilnih hiškah?

Ali je na voljo parkirni prostor?

Ali je na voljo brezglutenska hrana?

Ali je na voljo otroška posteljica za otroka?

Kdaj je možna prijava v sobo?

Kdaj je odjava iz sobe?

Ali je na voljo soba pred 14.00 uro?

Ali je na voljo sobo na dan odhoda po 11.00 uri?

Ali lahko rezerviram določeno številko sobe?

Ob kateri uri sta zajtrk in večerja?

Koliko je oddaljena plaža oz. wellness center od hotelskih objektov?

Koliko je temperatura vode v notranjem ogrevanem bazenu z morsko vodo?

Ali je primeren dostop do plaže za družine z otroškimi vozički in osebe na invalidnem vozičku?

Koliko znaša doplačilo za senčnik in ležalnik na plaži in zunanjem bazenu?

Ali je ležalnik in senčnik vključen v ceno na notranjem bazenu?

Ali je na voljo brezžični internet?

Ali so dovoljeni hišni ljubljenčki?

Hišni ljubljenčki so dovoljeni v Vilah Adriatic in Vilah Bor. Niso dovoljeni v restavraciji in na bazenu.

  • Sezona 102. 01.- 01. 04., 10. 10.- 29. 12.
  • Sezona 202.04.-25.04., 02.05.-21.05., 12.9.-9.10.
  • Sezona 326.04.-01.05., 22.5.-23.6., 01.-09.-11.09.
  • Sezona 424.06.-16.7., 22.8.-31.8., 30.12.-2.1.2022
  • Sezona 517.07 - 21.08.